- yoga Vinyasa & qigong -

vinyasa flyt

En rolig yogatime med god flyt mellom styrke og avspenning. Timen inneholder øvelser for å styrke kjernemuskulaturen og redusere muskelspenninger, puste dypere og legge til side mentalt stress.

Denne yogaformen passer for deg som ikke har vondt i hofte eller knær. Ta kontakt med vår instruktør om du har spørsmål, tlf: 474 000 28

Vi gjør yoga uten sko, og med myke klær som ikke er stramme i livet eller rundt lårene.

Betaling ved oppmøte, med Vips, bankkort eller kontant.

Kursinformasjon

Tid:
Fredag
2. september- 21. oktober 2022

kl. 09:30 – 10:30

Pris:
kr. 1.700 Kurs
kr. 250 Drop in

Det er ikke time i høstferien, uke 40 (7. oktober).

Yoga øker smidighet, balanse og mentalt fokus, noe som styrker prestasjonsnivå og er smart grunntrening for andre typer krevende sport.

Er du usikker på om yoga er noe for deg kan du prøve en drop in, kanskje det er midt i blinken for deg.

Hovedfordeler ved jevnlig Yoga trening er

– styrket muskulatur
– økt fleksibilitet
– god balanse
– bedre kroppsbeherskelse

Yoga byr på pusteteknikker som kan være nyttig og effektivt ved jevnlig trening for å motvirke ulike typer spenning som oppstår ved stress.

Velkommen til mYoga på Lilleeng Helsepark!