- REHABILITERENDE OG TERAPEUTISK TRENING - mediyoga

MediYoga, en forkortelse for Medisinsk Yoga, er en fredelig og skånsom trening for å redusere stress og myke opp stramme muskler.

Du er ikke alene om du tror du er for stiv for yoga. Men MediYoga er langt mer skånsom enn klassisk yoga. Timene innebærer enkle og funksjonelle rehabiliterende treningsøvelser som myker opp stive muskler og reduserer mentalt og fysisk stress.

Vi har timer både formiddag og kveld tirsdag og torsdag. MediYoga 2 dager i uken kan gjøre underverk for fysisk og mental helse om du har mulighet til å være med begge dager.

Timene passer for deg som føler deg stiv (som en stokk) og ønsker en mykere og sterkere kropp.

Du er velkommen uavhengig av alder, kjønn, erfaring og mykhet.

Yoga gjøres uten sko og med myke klær som ikke strammer i livet eller rundt lårene.

Betaling skjer ved oppmøte, med Vips, Visa/Mastercard eller kontant.

Velkommen til mYoga!

Kursinformasjon

Tid:
Tirsdag
6. september – 25. oktober 2022
kl. 10:00 – 11:00
kl. 20:00-21:00

Torsdag
1. september- 20. oktober 2022
kl. 11:00-12:00
kl. 20:00-21:00

Pris:
kr. 1.700 kurs 7 uker
kr. 3.400 kurs 2 dager/uke

Det er ikke kurs i høstferien, uke 40 (4. og 6. oktober 2022).

Betaling ved oppmøte første kursdag, Vips/kort/kontant.

Øvelsene er stående og sittende, du kan sitte på stol om du har vondt i hofte eller knær, vi har også puter, bolstre og krakker i yogastudio som benyttes ved behov.

Vår spesialitet er trening for deg som vil myke opp og stresse ned på alle måter. Vi ønsker at du skal finne tid til dypere pust og tilstedeværelse, uten forutsetninger eller krav til prestasjonsevne.

Du får også en smakebit av Qi Gong under oppvarming, og avslutningsvis er det ledet meditasjon og avspenning.

Kommer du med bil er det gode parkeringsmuligheter på Lilleeng Helsepark, utenfor restaurant Ro eller på sydsiden ved Pongo og Evita cafe.

Velkommen til mYoga på Lilleeng Helsepark! 

- Forebyggende MediYoga -

pust dypere

stress ned og finn ro

styrk kjernemuskulatur

myk opp muskelspenninger

sett av tid til deg selv

øk forbrenningen

tilstedeværelse